söndag 17 januari 2010

Nu har jag fattat beslutet

som jag har velat om i så många år.

Fast ärligt talat så fattade jag beslutet för många år sedan men efter ett antal år i kö utan att något hände så valde jag att lämna det hela.. och jag har visserligen gjort ett försök till men blev övertalad att testa något annat..

Jag talar om GBP - Gastric ByPass - magsäcksoperation.

Jag har en vän som gjort en operation och med hennes hjälp hoppas jag kunna ta mig igenom alla snårigheter och undvika att bli kvar i mitt landsting för operationen för det jag hört är att det tar MÅNGA år att komma så långt som till operation här.. det går betydligt mycket fortare på andra håll!

1 kommentar:

Unknown sa...

UNDERBART!!!! Jag kan säga att det är det absolut bästa jag gjort......det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det för 10 år sen!

Kraaaam