måndag 26 juli 2010

Överallt och ingenstans...

Som vanligt krånglade exet så mycket han kunde och han gjorde det enbart för att djävlas med mig och för att sabotera för mig och barnen så att vi inte skulle kunna åka till stugan men vi lyckades ändå ta oss ner dit i 4 dagar.

Det blev mycket sol och bad och även lekar. Vi paddlade kanot och lekte med vindsurfingbrädan. :) Efter det var det återigen dags för barnen att åka över till sin pappa och jag förberedde mig på att inte få ha någon kontakt med dem på 3 veckor.

Av en slump hade en vän frågat mig om jag kunde följa med på dansbandsveckan och hjälpa till och passa barn och varför inte? Hade inte mycket för mig så jag åkte med. Vi stannade till i Falun för att ta något på McD och sprang rakt in i barnen... det var den enda gång hittills jag haft någon som helst kontakt med dem.

Så tre dagar på dansbandsveckan i Malung och sedan hem igen. Väl hemma tog jag ett kokhett bad då jag var kall rakt in i märgen och sedan sov jag som en stock i 11 timmar. Upp igen i morse och under 2 dagar har jag virkat 3 mössor. Två har jag gett bort till vännens döttrar och jag har en kvar hemma till min egen dotter. :)

Inga kommentarer: