torsdag 8 maj 2008

Fortsatt kontakt på siten

Jag har inte konfronterat honom med något ännu. Han har jobbat natt och kom hem klockan 6 i morse och gick och lade sig direkt. På mitt jobb kan jag gå in på vissa sidor på nätet som ex denna men jag kan inte logga in på kk på jobbet så jag måste vänta tills jag kommer hem.Om jag räknat rätt så sov jag kanske 3 timmar i natt.

Vaknade 4:15 och sedan kunde jag inte somna om. På lunchrasten stängde jag in mig i ett av våra vilrum och la mig i sängen och skulle sova men då ringde telefonen. Mina jobbarkompisar har varit fenomenala idag och jag har själv fått välja vilka arbetsuppgifter jag känt att jag klarat av. Vi är tre stycken med exakt samma arbetssysslor så vi kan stuva om i schemat utan problem. Jag slutar om någon timme och då ska jag hem igen och vara glad och munter mot mina barn. Det är inga problem men jag har en stor klump i magen pga allt detta.

Mitt enda mål med att fortsätta kontakta honom på siten är att få veta om han varit otrogen under vårt förhållande. Jag har misstänkt det ett par gånger men han har alltid förnekat det. Han var otrogen en del mot sin fd fru men han lovade mig att han skulle aldrig göra så mot mig för han skulle aldrig göra något för att förlora barnen. Nähä. Det är därför han söker diskreta kontakter....

Inga kommentarer: