torsdag 17 juni 2010

Vart tog dagen vägen?

I morse var jag iväg för att passa en väns barn tillsammans med mina och det blev ett antal timmar ute på konstgräsplanen där vi spelade olika spel och lekte. Det var riktigt kul att se att dessa 5 barn lekte så bra tillsammans. Pojkarna går visserligen i samma klass så de känner varandra men flickorna hade bara träffats som hastigast en gång tidigare men de gick superbra ihop!

Till det blev det en snabblunch och lite glass. Det blev inte lång stund hemma men jag passade ändå på att ta en tupplur för jag var rejält trött efter allt som hänt och det kommer tidpunkter då jag måste vila lite extra.

Vid 5-tiden så var vi på G igen och nu skulle vi återigen träffa dessa barn tilsammans med vännen men nu handlade det om en fotbollsmatch där han skulle spela och jag skulle stå i kiosken. Den här gången hade jag köpt hem myggljus! Förra gången höll jag på att bli helt uppäten!

Inga kommentarer: