lördag 21 juni 2008

Tillbaka i etern igen.

Nu när jag äntligen har fått internet igen så tänkte jag smita in hit en liten snabbis och berätta att barnen och jag har bott i vår nya lägenhet i runt en vecka nu. Barnen har skolats in vid sina nya förskolor och fritids och fått lite nya vänner på köpet.

Hittills har allt gått bra praktiskt sätt och känslomässigt har det väl varit okej ändå. Båda barnen visar tecken på att de tycker att det är lite jobbigt så här i början men det känns som om de bara behöver en liten tid på sig att vänja sig.

Igår kunde jag inte somna så jag satt uppe på nätet i ett par timmar och förundrade mig över hur många män det egentligen finns där ute som öppet skriver att de har fru/sambo och barn tillsammans med dessa men ändå söker efter någon att ha vid sidan om och jag vill bara kräkas varje gång jag ser att det finns fler kvinnor i samma sits som jag var i för inte länge sedan.

Inga kommentarer: