lördag 18 juli 2009

Hur svårt är det att ta sitt ansvar?

Den enda rubrik jag kunde komma på för detta inlägg var "fan ta honom" men det är inte direkt produktivt!

Så mina barn kom hem igår efter att de varit hos pappa i 7 dagar.. och Emmas underliv är så rött och svullet och det svider enormt på henne! Han skiter i att sköta hennes hygien! Jag vet inte hur många gånger jag sagt till honom att Emmas underlivshygien måste skötas exemplariskt men han gör det inte!

Hur svårt är det att tappa upp lite vatten och låta henne sitta i det och leka en stund? Han skyller på att de är mycket och badar men det är inte direkt hygieniskt vatten i en pool som står hela tiden och den här tjejen måste tvättas rent helst flera gånger om dagen!

Jag var in med Emma till en läkare vid ett par tillfällen för ett par år sedan och exet vet om att hon har dessa problem men ändå skiter han i det! Vad f-n är han för sorts förälder egentligen som inte ens kan se till att hans egen dotter slipper få ont?

Och när han hämtade barnen lovade han Erik att laga däcket på Eriks cykel men han har "inte haft tid" att byta slang på en vecka och inte heller tog han med sig hjulet tillbaka till mig så jag kunde fixa det vilket har nu gjort att Erik inte har någon cykel att cykla på här!

Jag blir bara så förbannat trött på honom!

Inga kommentarer: