tisdag 21 juli 2009

Och vi fortsätter....

Idag fick jag hem detta från mitt juridiska ombud..

"Som framgår av tingsrättens aktbilaga 26 har samarbetssamtalen inte kunna påbörjats. Mot bakgrund av att utsikterna för närvarande synes små att få samarbetssamtalen att fungera är det *pappans* uppfattning att det är angeläget att Socialnämnden i *min stad* får i uppdrag att påbörja en utredning angående boendet och umgänge så snart som möjligt."

Det här kommer aldrig att ta slut!

Och jag som redan har sån fin relation till socialtjänsten i min stad *ironi*.. det är ju fullständigt kört för min del! Fast enligt mitt juridiska ombud så kan socialtjänsten vänta sig en fin stämningsansökan för tjänstefel om de inte lyssnar till vad jag har att säga den här gången så det känns lite lugnare.

Inga kommentarer: