onsdag 15 juli 2009

Sotering av digitala bilder

Jag har soterat bilder halva dagen idag.. alla olika kort jag tagit har nu hamnat i fina mappar daterade efter år och månad på datorn! Nu är det så otroligt mycket lättare att hitta rätt bilder och jag har gjort flertalet collage av dem.

Jag erbjöd mig att skicka dessa collage till exet också men han vill inte ha dem utan han ska bara ha dem en och en. So leave it then! Å andra sidan är nästan alla mina kort enbart på saker jag och barnen gjort tillsammans eftersom exet aldrig visade något intresse av att göra saker tilsammans med oss så det kan inte finnas många kort som skulle intressera honom eftersom han inte har någon aning om vad de föreställer eller vart vi var när korten togs.

Nu har jag ett par dagar barnledigt till och sedan kommer busarna hem igen! :)

Inga kommentarer: