söndag 13 september 2009

En glad överraskning!

Någon gång 2002-2003 skrev jag i ett forum att jag hade en ritning på en vagga att lämna ut då det var någon som efterlyste just detta.. den gången fick jag inget svar men genom årens lopp har det kommit in lite olika förfrågningar från andra personer och jag har skickat den pdf jag har till dem.

Och sedan har det liksom varit det. Jag hörde aldrig mer av från dessa personer förutom kanske ett tack när de tagit emot mailet med ritningen.

Så nu i morse - ja klockan är 4 på morgonen - vaknade jag och kunde inte somna om igen så jag bestämde mig för att kolla min mail och såg att jag fått ett mail ifrån en av dessa som frågat efter ritningen.

Den här mannen har lagt upp ett bildspel över arbetet med vaggan och även gett mig ett tack för att jag letade fram ritningen igen. Tidigare hade jag dokumentet på datorn som kraschade och allt försvann.. men jag visste att i någon kartong någonstans fanns pärmen med ritningen och jag kunde inte släppa tanken på denna så jag lyckades leta rätt på den, skannade ritningen igen och gjorde om allt till pdf och skickade.

Photobucket

Bilden är klickbar.

Det var första gången jag fått en chans att se hur vaggan ser ut bortanför en pappersritning. :)

Inga kommentarer: