onsdag 2 september 2009

Tittut!

Jag har varit helt värdelös på att uppdatera bloggen.. dock skriver jag mer på twitter.

Nu har jag varit hemma med Vård Av Barn i ett par dagar och hela badrummet svämmar över av tvätt.. pga magsjuka! Jag har inte hunnit tvätta allt i den takt det avverkas. *suck* men i morgon ska jag jobba och alla ska iväg till sina vanliga ställen och det ska bli skönt att komma ut ifrån lägenheten. Jag har suttit instängd här i ca 5 dagar nu.

Det intressanta var att igår ringde jag en väninna och frågade om hon kunde smita iväg och köpa cola och blåbärssoppa till Emma för jag ville inte ta med henne ut. Så till kvällen hängde hon en påse på min dörr med mina saker.. senare den kvällen skrev jag och tackade för hjälpen och det tog lite tid för henne att svara och jag tänkte att "nu är något på G".. mycket riktigt.. i morse fick jag ett sms om att lillebror föddes någon gång i natt.. :) Efter två ljuvliga flickor fick de en liten pojke. Stort grattis till Anna och hela hennes familj.

Nu ska jag försöka övertala envisa Emma om att stanna kvar i sängen så att hon får lite sömn innan förskolan i morgon bitti.

Inga kommentarer: