fredag 25 september 2009

Så var det fredag igen.

Jag jobbade tis - fre denna vecka och jag var på ett och samma ställe hela veckan och jag har haft fantastiskt roligt.. det är nästan så att jag får dåligt samvete för att ta betalt för att jag jobbat. :)

Efter jobbet hämtade jag hem damen som verkligen vaknade på fel sida galaxen i morse.. tacka katten för det när hon gått upp väldigt tidigt hela veckan. Väl hemma slocknade hon i soffan när hon tittade på barnprogrammen så jag lät henne sova en stund med tanke på att det är fredag och vi inte ska kliva upp före 6 i morgon bitti.

Grabbhalvan min har tjatat i en veckas tid om tacos så för första gången på ett år har vi ätit tacos! Komplett med mozzarella och kantareller! *asg* Helt sant faktiskt!

Nu sitter barnen ute i köket efter att jag skickat ut dem dit från vardagsrummet för de fick för sig att det var en ypperlig idé att göra ärtskjutare här inne i soffan.. mamma hade en helt annan tanke och nu sitter de i köket och pysslar istället.

1 kommentar:

Bloggullet sa...

Så kul du har på ditt jobb,det hade
jag också när jag jobbade. Därför är det trist att gå hemma.

Jah hoppas det ordnar sig med resten av din tillvaro.
Ha en skön helg.
Kram