fredag 12 mars 2010

Det finns märken på mina armar

som påminner mig om det fruktansvärda jag var tvungen att gå igenom igår!

För tredje gången nu har jag fått problem med två fingrar på vänster hand och nu skulle jag äntligen få komma in på en undersökning vid sjukhuset. Jag visste att jag skulle få in elektriska impulser i nerverna men jag anade inte att det skulle göra så fruktansvärt ont som det gjorde!

Det gick rätt bra när hon satte elektrodplattan mitt i handflatan men när hon började stimulera lill och ringfingret trodde jag ärligt talat att jag skulle smälla av. Och inte nog med att det gör överdjävligt ont att stimulera mina redan två onda fingrar så var hon även tvungen att trycka in elektrodplattan mot fingret och jag som inte klarar av beröring mot dessa två fingrar.

Tårarna rann och jag försökte andas men det var så otroligt svårt. Hela undersökningen tog strax över en timme och nu väntar jag bara på besked men det kommer att dröja ca 2 veckor innan det kommer.

Inga kommentarer: