måndag 15 juni 2009

Ibland blir jag bara så frustrerad

Ibland trillar nästan öronen av av ren förvåning. Igår fick jag höra att tydligen har två unga tjejer varit hem till mig och när de var här blev jag arg på barnen till den grad att de gömde sig under sina sängar och att det var dessa tjejer som fick ut dem från under sängarna. Nu ska tydligen dessa tjejer vägra att någonsin sätta sin fot hemma hos sig.

Jag sitter fortfarande och försöker tänka på när detta skulle ha hänt och vilka två tjejer det skulle vara.. jag har till och med pratat med en vän som känner samma unga tjejer som jag gör och hon var lika förbryllad även hon.

Och jag fick åter igen höra att jag själv orsakat blåmärkena på mina armar den där dagen då exet kom hem till mig och försökte ta med sig vår dotter. Att jag har läkarjournal där det står om skadorna samt att läkaren tagit bilder spelar ingen roll för jag ljuger tydligen om det ändå. *suck*

Photobucket
Photobucket

Inga kommentarer: