söndag 28 juni 2009

Medvetslös

Jag rasade i säng i morse och jag var fullständigt borta! Igår var jag och såg den nya Transformers på bio och jag har sällan skrattat så mycket till en film som jag gjorde igår. Det är verkligen en film jag ska köpa när den kommer ut på DVD!

Så det blev en sen kväll eller rättare sagt en väldigt tidig morgon. Jag tänkte i mitt stilla sinne att jag skulle titta på ett avsnitt jag spelat in men halvvägs igenom slocknade jag.. och vaknade inte förrän till 4 på eftermiddagen då jag fick ett sms.

Mot kvällen började jag prata med en vän om att träffas för en kopp te men vi tog en promenad i skogen istället och njöt av den varma kvällen.

Just nu önskar jag att jag kunde berätta mer men det finns vissa saker som jag till och med håller för mig själv. :)

Inga kommentarer: