måndag 8 februari 2010

Om du skulle beskriva dig själv, hur skulle du då se ut?

Jag är av medellängd och då menar jag verkligen meddellängd. :) Genomsnittslängden för kvinnor är 168 och där hamnade jag. Tyvärr är jag inte av genomsnittsstorlek gällande kläder då jag är kraftigt överviktig.

Det finns ett par saker som jag gillar på min kropp och det är mina läppar, mina ögon och mitt hår. Jag gillar faktiskt också mina fötter. :)

Mitt hår är långt och mellanbrunt men jag brukar färga det mellan varven till en väldigt mörk brun färg. Håret är naturligt lockigt vilket ställer till enorma problem om jag vill försöka få någon sorts ordning på håret så jag brukar bara skämta om att jag ser ut som en pudel i skallen och sedan får det vara. För lite mer än ett år sedan tappade jag stora mängder hår pga en kombination av mediciner + stress. Det medförde att jag använde peruk vilket egentligen var lite intressant för jag kunde variera gällande hårfärg och frisyr rejält.

Mina ögon är mörkblå och har samma färg som havet men om jag sminkar mig runt ögonen så förändras de och blir mer åt det gråa hållet.

Jag har en liten uppnäsa ovanför min mun och mina läppar är fylliga och alla dessa detaljer finns i ett ansikte med rund form.

Det är väl en liten kort beskrivning på hur jag ser ut. :)

Min journal jar fortsätter i morgon.

Inga kommentarer: