fredag 12 februari 2010

Vilket är det mest pinsamma minne/upplevelse?

Tyvärr måste jag säga så är jag en sån där tråkig person som sällan gör bort mig... men vi ska se om jag kan komma på ett par situationer..

Jo denna var lite kul när det hände.. det var inte jag som gjorde bort mig men det visste inte de andra.. ska försöka berätta. En kompis skulle flytta till Öland för att gå på folkhögskola där så jag körde henne dit tillsammans med hennes äldre syster och en kompis så 4 tjejer in i en liten bil och så åkte vi.

Jag tror att detta hände inne i Kalmar och strax innan vi åkte över till Öland. Vi var ute och letade efter en restaurang att äta på och med dessa 4 tjejer som vi var så är det ingen lätt historia då 2 var vegetarianer och 1 tjej hade väldigt specifika krav på vilken mat hon åt.

Nu var det också så att vi var alla väldigt vana vid att en av alla dessa tjejer ofta släppte sig och det kunde bli riktiga ljudare.. hon hade krångel med sin mage och vi andra brydde oss verkligen inte men just den här dagen så gick vi omkring och helt plötsligt så ser en av tjejerna en kille som hon tycker är så otroligt snygg! Det var lite kul att se henne titta efter den här killen under de få minuter vi hade honom inom synhåll.

Men ju mer tiden gick och ingen restaurang uppfyllde alla de krav som vi tjejer hade på maten så satte vi oss ner på kullerstenarna och pratade. Helt plötsligt hör vi ett rejält brak ifrån en av tjejerna och lukten var inte att leka med. Som om inte det var nog med det så hör vi ett skrämt rop bakom oss och när vi vänder oss om ser vi den här snygga killen som en tjej spanat in och han hade gått förbi bakom oss precis som den här dunderbraken inträffade!

Jag tror att vi 4 kollektivt då ville sjunka under jorden!

Jo jag kom på en gång när jag var inblandad!

Och då återgår vi till den här systern till tjejen vi körde ner till Öland. Hon hade spanat in en kille - what a surprise va - som hon verkligen gillade och det hela verkade faktiskt gå riktigt bra mellan dem. Och hon hade tagit reda på att han spelade fotboll och den här vackra sommarkvällen var det match så vi tänkte att vi åker väl och tittar även om ingen av oss kunde det minsta lilla om fotboll men till matchen bar det av!

Vi sätter oss kanske 2-3 meter från åskådarbänkarna och hon pekar ut killen och sedan sitter vi under resten av matchen och kommenterar hur snygg han är och hur sexig han är.. och som tjejer faktiskt kan så blev vi lite väl grova i våra detaljer och inte heller var vi direkt tysta när vi pratade om honom heller.

Dagen efter fick vi veta att mannen som satt närmast oss på åskådarbänken var killens pappa...

*ridå* :D

Inga kommentarer: