torsdag 9 april 2009

När ska jag finna ro?

Photobucket

Jag har aldrig haft storslagna drömmar. Allt jag någonsin önskat mig är att må bra och få en chans att fullgöra en del av mina drömmar och visa på mina barn allt det vackra i världen jag kan dela med mig av och hjälpa dem att finna sina egna drömmar.

Jag har aldrig drömt om att vinna högvinsten för den har jag redan fått - två underbara barn, en bra utbildning och ett drömjobb!

Men jag saknar en inre ro, en sällsam frid som länge hållt sig borta och allt det här som hänt det senaste året gör ju inte saken bättre.

Tänk att få vakna upp en morgon och känna ett lugn som följer med mig genom dagen...

.. bara för en dag ...

1 kommentar:

Bloggullet sa...

Jag hoppas att du snart får lugn och ro, det är vad jag själv önskar.
Jag önskar dig glad påsk.
Kramar