torsdag 16 april 2009

Och så börjar vi om igen...

Jag meddelade idag exet att jag skulle ha barnen sista april/1a maj och den helgen. Han har inget inskrivet på sitt schema som han skickade till mig att han ville ha barnen då och eftersom han haft förra höstlovet samt både sport och påsklov i år så vill även jag få ett par fler dagar lediga tillsammans med barnen.

Och eftersom han nu inte får ha barnen den helgen fastän han inte ens frågat så kommer han nu vägra skriva över bilen på mig.

Jag blir så djävla trött på denna tjuriga, griniga skitkarl! Till och med min 4-åring beter sig bättre än vad pappa gör!

Han hade indikerat till någon om att han tänkte försöka sälja huset och börja om på nytt.. tja lycka till med det.. han måste först kontakta mig för att kunna göra det men det fattar inte han. Både jag och banken samt släktingar har sagt till honom att inget kan göras med huset utan mitt medgivande men han tror inte på oss.

Finns det någon där ute som kan banka lite vett i skallen på honom???????

Inga kommentarer: