fredag 17 april 2009

Visst finns det änglar.

Jag träffade en idag.

Om jag kunde skulle jag berätta vad som hände men av olika anledningar kan jag idag inte berätta något om dagens möte. Hade det inte varit för en man så hade jag idag suttit i en rejäl knipa. Både den här mannen och hans son sa till mig att det är ytterst svårt att klara av det som de gjorde för mig idag och de förberedde mig på att det troligen inte skulle fungera - alls.

Jag satt och lyssnade när den här mannen ringde och fick dåliga nyheter men personen i andra änden skulle prata med någon högre upp i näringskedjan och denna person menade på att omständigheterna var som de var och löste mig helt från allt ansvar och jag satt och grät innan samtalet var över.

Nästa vecka får jag höra mer om vad som kan tänkas hända på den här fronten för det är allt annat än över ännu och det är därför jag inte kan säga något för tillfället.

Inga kommentarer: