lördag 25 april 2009

Vårpromenad



Egentligen skulle jag städa lägenheten nu men vem kan klandra mig från att hellre komma ut och njuta av våren!

Jag skickade kortet direkt ifrån telefonen när vi var ute men nu har vi kommit hem igen och jag kan fylla på med lite mer text.

Det var något helt otroligt skönt ute idag och vi var ute på vandring i 5 timmar! Tänk att 2-3 km kan ta 5 timmar men vi stannade på ett par platser och fikade och barnen fick leka och klättra i "berg".

När de klättrade omkring passade jag på att lägga mig ner i mossan och där låg jag i solskenet och lyssnade till meditationsbandet jag har inlagt i telefonen och jag kände en stark gemenskap med allt omkring mig. Det var en helt otroligt spirituell upplevelse!

För första gången gick barnen med upp till utkiksplatsen och det var otroligt vackert där uppe och jag ville helst inte gå hemåt igen men nu är vi hemma, jag är alldeles röd i ansiktet av solens sken och jag mår riktigt, riktigt bra!

1 kommentar:

NoOne sa...

Härligt med Vår Promenad ♥...
Här har vi haft rena rama Sommaren jue :)