tisdag 3 mars 2009

Livsfarligt! :D

Att sova i vardagsrummet är förenat med stor fara för sömnstörningar! :)

Självklart kunde jag inte motstå frestelsen att krypa ner i sängen i helgen och sätta på en teveserie med en av världens sexigaste män och där låg jag hela natten och njöt av att se Honom på teve. *ler*

Och för att göra saken ännu värre så upptäckte jag även att jag kan ställa min dator på bordet vid fotändan och ligga där och titta på teve om jag så önskar!

Sladdarna räcker och allt!

Men det känns bra det här. Riktigt bra faktiskt med den lösning jag har nu på hemmet. Nu gäller det bara att köpa en ny säng till Emma till nästa lön så hon får sova i sitt eget rum och Erik får ha sitt rum för sig själv. Hans syster har en viss förmåga att hålla dem båda vakna om kvällarna. :)

1 kommentar:

Moosan sa...

Åhh..den där bagel-bilden sparade jag..på kommando från min blivande...älskar bagels..perfekt..TACK!
Gillar din blogg i massor förresten..är han titt som tätt ;-)
kram