måndag 16 mars 2009

Veckorna bara ramlar iväg!

Jag kommer så väl ihåg de första två veckorna jag åt strikt IBS-kost och jag trodde ärligt talat inte att jag skulle överleva denna kost - eller att jag skulle klara av att hålla den!

Igår var jag tvungen att kolla hur många veckor jag egentligen har följt denna kost utan att fuska en enda gång och jag har nu klarat av de magiska 6 veckorna!! Och jag har inte haft några problem med magen på en hel vecka.

Jag hade ont i magen i tisdags förra veckan men har nu fått veta att fler gått hem med samma sorts smärta jag hade och att deras smärtor gick över på precis samma sätt som min.

Nu kommer det roliga i kråksången! Jag som tidigare längtat efter att få börja äta annan mat igen har nu blivit livrädd för att så fort jag börjar äta något nytt så kommer problemen att komma tillbaka igen!

Inga kommentarer: