fredag 6 mars 2009

Så underbart roligt idag!

Igår satt jag på jobbet och pratade med en flicka på ca 4 år. Hon berättade att hon fått löshår inflätat i sitt hår och det såg riktigt semestrigt ut efter hennes semester.

Så i morse tänkte jag att nu ska jag minsann sätta på mig min peruk, satte i linserna och sminkade mig. Mitt hår är lite längre än axellångt och mörkt brunt, peruken har lugg och är guldblond i slingor och håret är långt!

3 av mina kollegor jag arbetat med i ett par dagar nu kom fram och skulle presentera sig för den nya vikarien! :) Dagen slutade med många goa skratt - speciellt när vi var ute med barnen på gården och vi började prata peruker. En kollega fick låna peruken och hon smet in till dem som hade planering och busade lite.

Det är så kul att bjuda med sig av sig själv på det här sättet!

Och ännu roligare var att idag har jag verkligen fått använda teckenspråk för jag hamnade på den avdelningen IGEN! Så helt underbart kul!

Inga kommentarer: