fredag 1 maj 2009

HJÄLP! :)

Alltså finns det någon som är lite duktig på att skapa kreativa lösningar för ett hem samtidigt som det inte kostar på tok för mycket?

Jag skulle vilja ha en hylla som får plats med en TV 32 tum 90x60 stor och även hyllor på sidorna för andra maskiner, dator och skrivare, förvaring av filmer och sånt men jag kan inte hitta något!

Jag satt och kollade på IKEA och deras IVAR och GORM-serier men ingen av dem får plats med teven. Jag vill inte köpa en ny teve ännu men jag behöver ett nytt förvaringssystem till vardagsrummet.

Eller så kanske jag borde köpa 2 Gorm förvaringskombinationer och en fristående tevemöbel och sätta Gorm på var sida av tevemöbeln och sedan sätta upp hyllor över teven.

Ska se om jag kan ta fram lite bilder också...
Förvaringsalternativ

Inga kommentarer: