lördag 2 maj 2009

Mitt i natten...

Erik och hans kompis varnade mig för att kompisen kan gå i sömnen... och jag började smått fundera här för kanske 2 timmar sedan för helt plötsligt började kompisen komma ut ur rummet och in på toaletten och det med 2-3 minuters mellanrum mellan besöken.

Till slut insåg jag att han var snorig och jag gav honom Clarityn som vi har hemma (han har pollenallergi) och gav honom en av 2 flaskor koksaltlösning jag har hemma för att spraya i näsan.

Så nu har han fått in pappersrulle, påse att stoppa papper i, koksaltlösning, Clarityn och vatten.

Hoppas han kommer till ro snart och kan somna om.. klockan är ju liksom halv 4 på morgonen och det känns lite som juldikten.. fast i i sommartappning

Solen har gått ner bakom taken
endast Seven är vaken...


Inga kommentarer: