fredag 1 maj 2009

Så kan det gå...

Photobucket



Erik blev spontaninbjuden på ett kalas idag.. en grannpojke fyller år och de ska bara fira hemma med familjen och undrade om Erik ville komma.

Det var väl bara att planera in ett besök vid närmaste leksaksbutik och Erik ville gå dit. Det tar max 20 minuter att gå dit i barntakt så vi gick alla tre.

Väl framme upptäckte vi att de öppnar en timme senare idag och vi hade 15 minuter på oss att göra något annat så jag föreslog IKEA för båda barnen ska få nya sängar men Erik ville själv välja säng...


dagens inköp - planerat: en present för ca 100:-
dagens inköp - utfall: IKEA 4200:- + present 100:- och såpbubblor och alla möjliga tillbehör för 100:-

Jag hittade för övrigt doftljus förra gången jag var där och de luktar laktrits och de är helt ljuvliga. Idag sprang jag över ljus som luktade choklad, vaniljpannacotta resp kanelbullar och jag tog ett paket och sprang!

Så på onsdag får jag hem 2 Hemnes loftsängar, 1 barnbord med 2 stolar, en Stomme Trofast förvaring + lådor.

Något säger mig att jag har en del att göra på onsdag...

Någon som vill köpa en våningssäng och ett skrivbord? :-)

1 kommentar:

Bodil sa...

Ikea är livsfarligt! Hemnes-sängarna är dock underbara, är helt kär i hela serien! :)