tisdag 5 maj 2009

Och så blev jag skurken igen!

Helt plötsligt slog det mig att exets uttalande idag speglar ett annat inlägg jag skrev om för ett par månader sedan om sexmissbrukare och deras lögner.. Du tror mig ändå inte om att de ofta säger "det är ingen idé att jag säger något för du tror mig ändå inte".. med andra ord läggs skulden på den andra parten för att då är det ju synd om missbrukaren för att motparten inte tror honom (henne, whatever).

Så här enkelt är det: har du varit otrogen eller gjort riktiga dumheter så ja - du förtjänar att få skit för det och jag tänker inte ta något som helst ansvar för din idiotiska handling!

Det här var ju precis det exet gjorde idag.. han försökte lägga över skulden på mig. Och jag som bara försökte ge honom en timme till tillsammans med barnen men även det fick jag skit för.. så nästa gång tänker jag inte försöka hitta liknande lösningar för jag struntar fullständigt i det här nu!

Tyvärr gubben. Du förtjänar all skit du får! Och du har gjort absolut ingenting för att bevisa att du är en person att lita på!

Inga kommentarer: