onsdag 20 maj 2009

Jag slutade andas

På förmiddagen idag höll jag på att gå itu och var tvugnen att ta lite ångestdämpande mediciner för jag var ett vrak!!

Vid halv 1 var jag till min terapeut och strax innan vi skulle avrunda besöket så kände jag att jag var tvungen att ringa så jag försökte få tag i mitt ombud men hon var upptagen i rätten. Så då valde jag att ringa till tingsrätten här på orten och efter mycket slussande runt så fick jag tag i en person som läste upp beslutet för mig.

Det står att vårdnaden ska fortsätta vara gemensam och att barnen ska bo hos mig tills det att vi kommit överens gällande boendefrågan i samarbetssamtalen eller efter att tingsrätten fattat beslut om permanent boende.

Jag slutade andas där ett tag. Det känns fortfarande som en dröm och jag har inte insett att det verkligen är sant!!

1 kommentar:

Cirtap sa...

Grattis, den blir oftast bra i slutändan.