söndag 17 maj 2009

Snart midnatt...

och jag är fortfarande vaken..

Om jag ska vara ärlig kan jag berätta att mitt huvud känns som om det vill sprängas pga huvudvärken och min mage vänds in och ut hela tiden.

På tal om starka känslor.. såg exet idag.. på avstånd i alla fall. Jag såg honom när han klev ur bilen - min gamla bil - och sedan stod jag på balkongen och vek tvätt när han kom gåendes under den. Och jag kände ingenting!

Så om ett par timmar är det dags.. och en lustig tanke väcktes i min smått förvirrade hjärna.. något säger mig att både jag och exet kommer att stå vid tågstationen i morgon bitti och vänta på våra ombud för de kommer troligen att komma in med samma tåg.

Nej nu ska jag ta två insomningstabletter så jag i alla fall får lite sömn...

1 kommentar:

gwendolen sa...

jag hoppas verkligen det kommer gå bra för dig imorgon. jag förstår att det blir svårt att sova med en sån viktig dag framför sig. hoppas du får sova gott