onsdag 4 februari 2009

Hehe.. utmanad igen.

Utmaning till några av er

Jag fick en utmaning av som jag svarar på här.

Vilken mat äter du ofta?
Just nu lever jag på ris och kokt kyckling. Äter specialdiet. Annars äter jag nästan allt.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Jag hjälper till om jag känner dem jag är hos väl, bär alltid ut min disk själv.

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid mitt databord i vardagsrummet.

Köper du ofta Triss?
Aldrig

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Den jag kommer ihåg mest som barn: när vi åkte till Gotland.
Min favorit nu: att åka till stugan i Stockholms skärgård och bara njuta av lugnet.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Jag vet inte.. blandar mellan 6an och TV3.

Regler för utmaningen:Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar följande
Västergötskan

Inga kommentarer: