fredag 20 februari 2009

Min gåva till mig själv.

Jag måste ju på något sätt fira att jag har gått ner 20 kilo!!!! och idag smet jag in på Kicks och köpte ögonskugga i 4 nyanser mellan svart - silver, lösögonfransar och lim.

Nu har jag även avklarat en beställning hos Yves Rocher på läppstift, make-up borstar, makeup kit, läppstift och nagellack.

När allt det här kommer ska jag slänga nästan 75% av all min "gamla" makeup. :)

Okej, okej. Jag har inte riktigt nått - 20 kilo ännu då jag har ett par hekto kvar men jag kände att idag var en utmärkt dag att fira även om jag "bara" är på -18.5 kilo. :D

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

shit vad duktig du är! Du är absolut värd att unna dig något fint! Och kul med nytt smink! Men kasta? KAN man kasta smink?? :S

ja du har rätt ang spara och slösa reportagen med! vilken verklighet måste man leva i? inte som ensamstående eller arbetslös i alla fall! :(

Mamasnest sa...

WOW, bra jobbat! Jag gick ner 25 kg för några år sedan, men nu vill det sig inte. ;-)