tisdag 3 februari 2009

Hoppsan då.

Jag blev visst ledig idag! :)

Förskolan jag skulle ha varit på har stängt idag och jag fick för några veckor sedan en annan förskola jag skulle till. Jag ringde dit igår och allt verkade vara helt okej. Nu på morgonen när jag letade efter en parkeringsplats i närheten ringde jag och de hade ingen aning om att jag skulle komma för de hade redan fått in sin egen utbildningsvikarie.

Det blev att åka hem och ringa chefen. Jag blev erbjuden att åka tillbaka igen men med tanke på min stackars hals och förkylning valde jag att stanna hemma och ta ut föräldraledighet istället. Så nu är jag ledig två dagar denna vecka. :)

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Vad goda pannkakorna verkar. Har du provat att blanda i tex blåbär i smeten? Jag funderar nämligen på att servera blåbärspannkakor med citrongrädde till brunch på lördag. :-)

Seven sa...

Jag har gjort pannkakorna med blåbär. Kombinationen blåbär + citron är himmelsk!