söndag 8 februari 2009

Jag hittade klänningen!

Häromdagen tittade jag på Canada's next top model; cycle 2 och i ett av de första avsnitten fick tjejerna en varsin svart klänning. Denna klänning kan varieras i det oändliga och jag kan lova att jag har letat.
Cotton Spandex JerseyBandeau Dress
Sheer JerseyBandeau Dress

Igår hittade jag den hos American Apparel Store ! Nu har jag skickat ett mail till butiken för att se om de kan tänka sig att skicka en till Sverige eftersom Sverige inte var ett av de länder de skickar sina produkter till.

Om de inte kan skicka den så kan jag sy en egen variant.

De hade även en annan klänning, mycket enklare, som jag också blev intresserad av.
Le Sac Dress

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Du vet att du lätt skaffar en amerikans adress som de kan skicka klänningen till, sedan skickas den därifrån till dig i Sverige. Superlätt! Vi har gjort så i över 1 år nu. :-)

Seven sa...

Annars är det också så att jag har vänner i USA som jag kan be ta emot kläderna och skicka till mig. :)