tisdag 17 februari 2009

Vill de ha bevis

så ska de minsann få bevis!

Soc vägrar tro mig när jag säger att exet har ett explosivt temperament - det tillsammans med kosttillskott han tar som är testosteronhöjande är en otroligt farlig kombination.

Till soc har exet sagt att det är jag som provocerar honom till dessa utbrott och att han inte tar några liknande kosttillskott. Men jag har numera pappersbevis som motsäger hans påståenden.

Och nu har jag äntligen börjat inse varför han reagerade så kraftigt varje gång jag kom i närheten av räkningarna för att betala dem. Under alla år vi var ihop fick jag aldrig betala räkningarna. Nu har jag sett för vilka summor han beställde varor varje månad.

Augusti -08 var en riktigt intressant månad. Den månaden hade han meddelat att han inte hade råd att ha barnen men han hade råd att köpa en jacka för 1400:-? Ja, jag har bevis för detta! En kort tid efter det köpte han ytterligare ett plagg för 1000:-!

Inga kommentarer: