lördag 21 februari 2009

Nostalgitripp :)

23 år senare :D



Jag var bara tvungen att visa mina barn hur det såg ut 1984 och jag var sååå kär i minstingen Louis vid den tiden. På filmen från 1984 var det svårt att se dem men så hittade jag det här klippet från -07 och där har vi Louis själv närmast kameran!

Jag tror det var sommaren -85 jag såg dem spela i Gropen i Leksand. Jag hade hört så mycket om att de var så generösa mot fansen och att de brukade stanna kvar efter spelningen och skriva autografer - denna gång drog de så fort de kunde i en bil omedelbart efter spelningen.

Inte kan jag klaga ändå. Jag har fått bättre minnen i alla fall av en av bröderna idag. Fast det började minst sagt lite pinsamt. :)

En kväll var jag nästan klar med passet på min Orbitrek när telefonen ringer och mitt i stånkandet och flåsande hör jag "Hej. Det här är Louis Herrey" och då sa en liten Seven tack och godnatt. *skrattar* Det kändes lite smått pinsamt att flämta min barndomsidol i örat.

Louis är en av de mest jordnära och varma människor jag någonsin lärt känna och jag känner mig riktigt stolt över att ha fått chansen att arbeta med honom och lära känna honom. :)


1 kommentar:

Vitaminchick! sa...

Jättefin blogg du har!