tisdag 3 februari 2009

Jag har så ont i huvudet!

Det känns som om en hel tub huvudvärkstabletter inte ens skulle minska denna huvudvärk det minsta lilla! Utöver det känner jag mig lite smått sur och grinig. Jag har väntat så länge efter den här dagen men det blev ett rejält antiklimax då inget fungerade som det skulle. Får väl sitta i telefonen i morgon för att få hit någon att fixa till maskinen åt mig då.

Med kosten går det ändå bra. Det är kämpigt, slitigt och enformigt men jag har inte haft ont i magen på 3 dagar!! Jippiii säger jag bara!

Jag bara måste få visa detta! I somras köpte jag ett par byxor (tror jag skrev om dessa tidigare) och då kunde jag bara knyta snöret längst ut. Det syns på bilden vad jag menar. Det var med nöd och näppe jag ändå fick på mig byxorna.

Idag ser det lite annorlunda ut. Jag har minskat 26 cm i omkrets runt magen!

Photobucket Photobucket

1 kommentar:

Bloggullet sa...

Jag har en utmaning till dig.;0)
Ska hämta hem min nu så jag kommer ihåg det.
Kramar