onsdag 11 februari 2009

Tillåt mig att spy!

Idag har varit en riktigt rolig dag. Vet knappt vart jag ska börja.

Fick idag veta att hon som jag trodde var min bästa vän en gång gjorde allt för att stoppa mig från att hämta min dotter. I dokumentet jag fått stod det inte snälla saker. Min egen mamma står också i samma dokument som vittne om att jag ska ha misshandlat barnens far!

Jag var den som var gul och blå efter det mötet, jag blev upptryckt mot väggen med hans arm över min hals men jag misshandlade honom? Min mamma vägrar erkänna något och började direkt falla in i sina gamla takter att börja håna mig allt hon orkade. "Hur många lugnade har du tagit idag då?" hånade hon mig i telefonen.

Det är ganska intressant att jag har fått all dokumentation från soc angående alla samtal de haft hittills men både min mamma och syster menar på att jag ljuger. Konstigt eftersom jag har papper på det skrivna i någon annans handstil och jag fick dessa papper idag. Det skulle vara roligt att höra hur jag kan ha lyckats få till detta egentligen?

Min mamma var förövrigt den som vägrade ringa till polisen när exet kom in i mitt hem och försökte rycka till sig dottern och min mamma går sedan fram till honom och överlämnar flickan till honom!

När ska den här mardrömmen vara över egentligen? Nu har jag bokat in en ny tid med min advokat för att se vad vi kan göra för att få ordning på den här soppan en gång för alla!

1 kommentar:

Anna-Carin sa...

Fy det låter verkligen hemskt! Man räknar ju ändå med att sin egna mamma ska finnas där för en. Och att ngn man tror är en vän som man anförtror sig till går och pratar skit bakom ryggen e för jävligt. Hoppas du och din advokat kan lösa det för dig.
*kramar*