lördag 17 januari 2009

17e januari 2009

Fullstädiga namn: samma som tidigare
Smeknamn: Seven är faktiskt mitt smeknamn
Bor: är tillbaka i Sverige
Ålder: 32
Riktiga hårfärg: mörkblont, nu mörktonat

Födelsedag: -----
Föddes(stad): Malmö
stjärntecken: Vädur
Favoritfärg: har ingen speciell
Dricker: vatten,läsk, saft och juice

Märke på shampoo: gillar Barnängens Pärlglans
Antal kuddar: 5
Favorit-musik: Evanescense, Takida, Leona Lewis, Jodin Sparks, Delta Goodrem, Johnny Cash
På fritiden: umgås med barnen, är ute i naturen, läser
Drömbil: har ingen speciell

Framtid: få ett mer permanent arbete och flytta till en större bostad
Något du ofta säger: Vaddådå. (när jag busar med barnen)
Tandkräm: olika
Favoritmat: vegetariskt
Tatueringar/piercing: har fortfarande min piercing kvar i näsan

Bästa filmrepliken: "Welcome to the Federation Starship SS Buttcrack."
Favorit-stad: väljer plats: stugan
Godast att dricka: iskallt vatten
Lägg-dags: alldeles för sent
Bästa parfym: Björk & Berries Honey Vanilla

Favorit-sång: "My immortal"
Roligaste skolämnet: psykologi, historia
Tråkigaste skolämnet: matte
Favorit-sport: simma, konditionsträning
Snällaste människa: jag har många snälla människor i min omgivning

Galnaste människa: min bästa vän -----, han håller fortfarande måttet!
Favorit-lov: när jag får vara hemma med barnen
Beundrar: ingen speciell
Favorit-bok/författare: Jean M Auel, Margit Sandemo
Favorit-spel: solitare – jag vet att jag är tråkig men det är hjärngymnastik för mig

Senast sedda film på bio: "Madagaskar 2"
Senast sedda video/DVD: "Farscape – säsong 1-4"
Favorit-Tv-program: Farscape!, SG-1, SGA, Criminal Minds, NCIS
Favorit-film: " Farscape – the Peacekeeper wars "

Inga kommentarer: