torsdag 22 januari 2009

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Västergötskan

Regler:
* Länka till den som taggat
* Berätta sju personliga sanningar om dig själv
* Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
* Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Stänger av och sätter på TVn med höger stortå.
2. Är en kvällsmänniska fullt ut.
3. När jag ska vila/sova måste jag dra upp min vänstra lilltå över den intill-liggande tån.
4. En ”bullmamma-wannabe” vill gärna öppna ett B&B
5. Smått kär i skådespelarna Ben Browder & Joe Flanigan *skrattar*
6. Är besatt av pyssel och hantverk – både själva handlingen samt böcker och tidningar.
7. Seven är faktiskt ett smeknamn jag fick för några år sedan från WraithWatcherM.A.J.O.R.

Jag utmanar:
1. Kristin
2. Amanda
3. Narcisse
4. Karin
5. Anneli
6. Bloggullet
7. Emma

3 kommentarer:

Bloggullet sa...

Roligt med utmaningar, jag ska fundera lite och sen svara.
Kramar

Västgötskan sa...

Eh...? Nr 3 är bara WEIRD..!! ;-)När (och VARFÖR) började du med det..?

Seven sa...

Jag har alltid gjort så, vet faktiskt inte varför.

Av någon anledning kan jag lägga upp min vänstra lilltå över nästa tå helt automatiskt utan att använda några som helst hjälpmedel. :)

Jag kan glida upp tån hur lätt som helst men bara den tån! Fungerar inte på någon annan tå!

Efter många års användande så måste jag bara ha tån så där när jag ska sova. Helt sjukt jag vet. :D