lördag 17 januari 2009

6e september 1999

Jag vet inte varför jag satt och tittade igenom gamla mappar i min mail men jag hittade denna. Det var riktigt intressant att se vad jag skrev för 10 år sedan. :)

Personlig information har jag raderat.
--------------------------------------------------------------------------

Fullstädiga namn: -----
Smeknamn: gosan, ängeln, monkey, bunny
Bor: Burlington, Vermont i USA
Ålder: 23
Riktiga hårfärg: mörkblont

Födelsedag: -----
Föddes(stad): Malmö
stjärntecken: Vädur
Favoritfärg: vinröd
Dricker: vatten,läsk och juice

Märke påshampoo: olika
Antal kuddar: 4
Favorit-musik: Det mesta, populär musik
På fritiden: sjunger,är med mina vänner,läser en bra bok, simmar, tränar
Drömbil: En som fungerar

Framtid: ha roligt, träffa nya människor, utbilda mig
Något du ofta säger: japp!
Tandkräm: Theramed liquid
Favoritmat: lasagne
Tatueringar/piercing: en minimal piercing i näsan

Bästa filmrepliken: "Sooner or later the truth will come out"
Favorit-stad: Park City, Utah
Godast att dricka: iskallt vatten
Lägg-dags: midnatt
Bästa parfym: Hugo Boss: woman

Favorit-sång: "I don't know how to love him"
Roligaste skolämnet: psykologi, historia
Tråkigaste skolämnet: matte
Favorit-sport: Volleyboll
Snällaste människa: min syster -----

Galnaste människa: min bästa vän -----
Favorit-lov: min systers
Beundrar: min kompis ----- som blev förlamad men återhämtade sig totalt
Favorit-bok/författare: Margit Sandemo: Häxmästar-serien
Favorit-spel: Wipeout

Senast sedda film på bio: "The Sixth Sense"
Senast sedda video/DVD: "Sliding doors"
Favorit-Tv-program: Poltergeist-the Legacy, X-Files, Stargate SG1, Sci-Fi i det flesta fall..
Favorit-film: "Armageddon"

1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

skulle va kul att se vad du skulle skriva idag :)