torsdag 22 januari 2009

Robert C Cooper

Vad har du lyckats med?

Efter SGA avsnittet Vegas är jag fullständigt beroende av The Beautiful people (Marilyn Manson) samt Solitary man (Johnny Cash).

Jag har alltid gillat Johnny Cash men vägrat Marilyn Manson men den låten går på repeat här hemma och jag har faktiskt köpt fler låtar med honom! Helt otroligt!

Ibland känner jag att jag behöver lite tyngre musik och detta känns ganska träffande även om texterna lämnar mycket att önska så är det basen, rytmen och känslan jag är ute efter.

If by any chance he or someone from the Stargate-franchise stumbles across this post I would like to add that it's about me getting hooked on Marilyn Manson's the beautiful people and Solitary man by Johnny Cash and that this man - Robert C Cooper - has made me obsessed with these two songs after the SGA episode Vegas.

I've never liked Marilyn Manson before but now I can't get enough!!!

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

sitter just nu och lyssnar på Rammstein. DE är såå bra! Marilyn Manson är bra de med. mmmummms!

Seven sa...

Rammstein kommer jag för alltid att vägra.

Har för många obehagliga associationer av dem efter 9 års plågande av exet då han konstant spelade deras musik!

:)