lördag 10 januari 2009

Projektet en-bild-i-timmen är avslutad.


Det kändes lite knepigt att gå omkring med telefonen i högsta hugg. :) Jag ställde larmet en timme framåt hela tiden för annars hade jag missat att kolla på klockan. Det som slog mig runt 10-11 var att jag faktiskt hade varit vaken så många timmar för det kändes som om det fanns betydligt fler bilder än timmar än så men på något sätt stämmer det.

Så det här var en lördag med barnen hemma. En barnfri lördag skulle bli även mindre varierande att titta på eftersom det är då jag försöker vila och jag passar på att läsa väldigt mycket. Men en vanlig vardag borde vara mitt nästa försök men det får bli lite senare.

Jag vet inte varför jag kom att tänka på det här projektet. Det finns en site dedikerad till enbart detta. Antingen har idéen legat och grott i bakhuvudet på mig under en lång tid eller så letade jag bara efter en ursäkt att få leka lite med kameran, grafik och bloggen lite. :)



Troligen är det en blandning av allt det jag nyss nämnde.





De som antog utmaningen var

Hemma hos Sofi

Mitt liv här hemma och borta

Inga kommentarer: