torsdag 22 januari 2009

Min vänstra tå

Jag kan inte förklara det här med min tå. Det är helt enkelt som det är. Det jag vet är att det har hänt många nätter då jag gått och lagt mig då jag känner att något inte är som det ska och så kommer jag på att flytta upp tån och då kan jag somna omedelbart.

Samma sak händer även när jag ska vila på jobbet - har jag tån i vanligt läge så är jag vaken, lägger jag upp tån så slocknar jag och sover i 30 minuter utan problem.

Jag var bara tvungen att ta före och efter bilder så håll till godlo med mina vackra tår! *skrattar*

Och kolla hur de två tår intill stortån ser ut att växa ihop i roten. *ler* Båda mina barn har också så men inte deras pappa. :D




2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Tvilling-tår? :-O :-D

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Fötter är lustiga saker. Själv kan jag vifta på stortån och "långtån" utan att röra de andra. Ser helknäppt ut...
*skrattar*
Tur vi är lättroade!